Wymiana i zwroty
Dokładamy wszelkich starań, aby produkty zakupione w teees.pl były najwyższej jakości i pozbawione wszelkich wad. 
Gdyby jednak zakupione produkty nie spełniły Państwa oczekiwań, zawsze można dokonać ich wymiany lub zwrotu. 
Każdy kupujący ma na to 14 dni.
 

Składanie reklamacji

W celu złożenia reklamacji, postępuj zgodnie z poniższymi krokami:

1. Formularz zwrotu/reklamacji
Wypełnij formularz zwrotu/reklamacji i dołącz go do przesyłki. Dokument powinien zawierać następujące dane: imię i nazwisko, adres e-mail lub adres do korespondencji, nr telefonu, wskazanie numeru produktu i przyczyna reklamacji, data zakupu oraz wystąpienia wady.

2.Odesłanie produktu
Składając reklamację prosimy o odesłanie produktu wraz ze wszystkimi jego akcesoriami oraz kopią faktury zakupu.

3. Wysyłka
Reklamowany produkt należy wysłać na adres:

teees.pl
MM Monika Oberda
ul. Obrońców Pokoju 26
58-500 Jelenia Góra

 

Zwrot towaru
Zgodnie z obowiązującym prawem, masz 14 dni na zwrot towaru. Aby odstąpić od umowy i zwrócić zakupiony u nas produkt, wypełnij potrzebne oświadczenie i wyślij go na nasz adres wraz ze zwracanym produktem/produktami:

teees.pl
MM Monika Oberda
ul. Obrońców Pokoju 26
58-500 Jelenia Góra

Do paczki z oświadczeniem i zwracanym produktem/produktami dołącz także wszystkie otrzymane z nim/nimi akcesoria oraz paragon lub fakturę.

do góry
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper.pl