AKTUALNE PROMOCJE
Ołówkowa sukienka przed kolano MOE192 - pudrowa
Ołówkowa sukienka przed kolano MOE192 - pudrowa
149,00 zł 127,00 zł
Spodnie dresowe z lampasem MOE056- szare
Spodnie dresowe z lampasem MOE056- szare
119,99 zł 105,00 zł
Zwiewna sukienka wiązana w pasie M394 - oliwkowa
Zwiewna sukienka wiązana w pasie M394 - oliwkowa
139,00 zł 124,90 zł
Bluzka Freestyle
Bluzka Freestyle
59,00 zł 39,00 zł
Bluzka BREEZY
Bluzka BREEZY
59,00 zł 41,90 zł
Bluzka bez ramion z kokardką K155 - różowa
Bluzka bez ramion z kokardką K155 - różowa
89,00 zł 79,00 zł
Bluzka z kokardkami na plecach - granatowa
Bluzka z kokardkami na plecach - granatowa
99,00 zł 75,00 zł
Bluzka z kontrafałdą - MOE M139 granatowa
Bluzka z kontrafałdą - MOE M139 granatowa
99,99 zł 89,00 zł
Rozkloszowana spódnica z pianki K268 - fuksja
Rozkloszowana spódnica z pianki K268 - fuksja
125,00 zł 109,00 zł
Bawełniane spodnie rurki z zamkami M338 - beżowe
Bawełniane spodnie rurki z zamkami M338 - beżowe
129,00 zł 109,00 zł
Bluzka z długim rękawem M015 - czarna
Bluzka z długim rękawem M015 - czarna
110,00 zł 99,00 zł
Bawełniane spodnie rurki z zamkami M338 - szare
Bawełniane spodnie rurki z zamkami M338 - szare
129,00 zł 109,00 zł
Zwiewna sukienka wiązana w pasie M394 - brązowa
Zwiewna sukienka wiązana w pasie M394 - brązowa
139,00 zł 124,90 zł
Bluzka z delikatnej tkaniny w groszki A71- ecru
Bluzka z delikatnej tkaniny w groszki A71- ecru
109,00 zł 97,90 zł
Bluzka BLVCK VIBES white
Bluzka BLVCK VIBES white
59,00 zł 41,90 zł
Klasyczna bluzka bez ramion K237-ecru
Klasyczna bluzka bez ramion K237-ecru
69,00 zł 59,00 zł
Bluzka Roma
Bluzka Roma
59,00 zł 41,90 zł
Klasyczna bluza M376 - ecru
Klasyczna bluza M376 - ecru
125,00 zł 114,90 zł
Blogerskie spodnie biodrówki - błękitne K163
Blogerskie spodnie biodrówki - błękitne K163
159,99 zł 129,00 zł
Mini sukienka dresowa z kapturem MOE101 - miętowa
Mini sukienka dresowa z kapturem MOE101 - miętowa
139,00 zł 110,00 zł
Klasyczna sukienka mini - brązowa MOE036
Klasyczna sukienka mini - brązowa MOE036
119,00 zł 99,99 zł
Elegancka klasyczna taliowana koszula - zielona
Elegancka klasyczna taliowana koszula - zielona
119,99 zł 91,99 zł
Bluzka Republic Denim
Bluzka Republic Denim
59,00 zł 41,90 zł
Spodenki męskie baggy RIPRO 4657 białe
Spodenki męskie baggy RIPRO 4657 białe
99,00 zł 70,00 zł
Reklamacje

„Niezgodność towaru z umową”
Reklamacja w tym trybie skierowana jest do MM Monika Oberda z siedzibą w Jeleniej Górze (58-560) przy ul. Jagiellońskiej 45 jako sprzedawcy. Tryb ten jest przeznaczony dla konsumentów, z którymi umowy została zawarte przed dniem 25.12.2014 r. (w przypadku umów zawartych od dnia 25.12.2014 r. konsument może kierować wobec sprzedawcy roszczenia z rękojmi za wady). Tryb ten jest regulowany przez ustawę z dnia 27 lipca 2002 r. o szczególnych warunkach sprzedaży konsumenckiej oraz zmianie Kodeksu cywilnego. Jeżeli sprzedany towar jest niezgodny z umową, konsument może żądać doprowadzenia go do stanu zgodnego z umową przez nieodpłatną naprawę albo wymianę na nowy, chyba że naprawa albo wymiana są niemożliwe lub wymagają nadmiernych kosztów. Jeżeli konsument, z powodu niemożliwości lub nadmiernych kosztów, nie może żądać naprawy ani wymiany albo jeżeli sprzedawca nie zdoła uczynić zadość takiemu żądaniu w odpowiednim czasie lub gdy naprawa albo wymiana narażałaby konsumenta na znaczne niedogodności, ma on prawo domagać się stosownego obniżenia ceny albo odstąpić od umowy; od umowy nie może odstąpić, gdy niezgodność towaru z umową jest nieistotna. Konsument traci uprawnienia, o których mowa powyżej, jeżeli przed upływem dwóch miesięcy od stwierdzenia niezgodności towaru z umową nie zawiadomi o tym sprzedawcy. Ponadto sprzedawcy przysługuje prawo zwrócenia się do rzeczoznawcy o zbadanie przedmiotu reklamacji w celu ustalenia, czy towar rzeczywiście jest niezgodny z umową, przez co ten tryb reklamacji może być czasochłonny. Czas powiadomienia konsumenta przez sprzedawcę o swoim stanowisku odnośnie żądania naprawy lub wymiany towaru na nowy w wypadku reklamowania niezgodności towaru z umową wynosi 14 dni.

„Rękojmia za wady”
Reklamacja w tym trybie skierowana jest do MM Monika Oberda z siedzibą w Jeleniej Górze (58-560) przy ul. Jagiellońskiej 45 jako sprzedawcy. Tryb ten jest przeznaczony dla podmiotów gospodarczych oraz (w przypadku umów zawartych od dnia 25.12.2014 r.) także dla konsumentów. Jeżeli rzecz sprzedana ma wadę, to kupujący korzystający z tego trybu może: żądać wymiany rzeczy na wolną od wad, żądać usunięcia wady, złożyć oświadczenie o obniżeniu ceny albo złożyć oświadczenie o odstąpieniu od umowy, a w konsekwencji żądać zwrotu gotówki.

 Jeżeli kupujący wybierze wymianę rzeczy na wolną od wad albo usunięcia wady, to sprzedawca jest obowiązany wymienić rzecz wadliwą na wolną od wad lub usunąć wadę w rozsądnym czasie bez nadmiernych niedogodności dla kupującego. Sprzedawca może odmówić zadośćuczynienia żądaniu kupującego, jeżeli doprowadzenie do zgodności z umową rzeczy wadliwej w sposób wybrany przez kupującego jest niemożliwe albo w porównaniu z drugim możliwym sposobem doprowadzenia do zgodności z umową wymagałoby nadmiernych kosztów.
 Jeśli kupujący wybierze obniżenie ceny lub odstąpienie od umowy, to sprzedawca będzie mógł uniemożliwić realizację tych uprawnień, jeżeli niezwłocznie i bez nadmiernych niedogodności dla kupującego wymieni rzecz wadliwą na wolną od wad albo wadę usunie. Ograniczenie to nie ma zastosowania, jeżeli rzecz była już wymieniona lub naprawiana przez sprzedawcę albo sprzedawca nie uczynił zadość obowiązkowi wymiany rzeczy na wolną od wad lub usunięcia wady. Jeżeli kupującym jest konsument, może zamiast zaproponowanego przez sprzedawcę usunięcia wady żądać wymiany rzeczy na wolną od wad albo zamiast wymiany rzeczy żądać usunięcia wady, chyba że doprowadzenie rzeczy do zgodności z umową w sposób wybrany przez kupującego jest niemożliwe albo wymagałoby nadmiernych kosztów w porównaniu ze sposobem proponowanym przez sprzedawcę.

Szczegółowe zasady reklamacji z tytułu rękojmi za wady reguluje Kodeks Cywilny.
Sprzedawcy przysługuje prawo zwrócenia się do rzeczoznawcy o zbadanie przedmiotu reklamacji w celu ustalenia, czy towar rzeczywiście jest wadliwy, przez co ten tryb reklamacji może być czasochłonny. Czas powiadomienia konsumenta przez sprzedawcę o swoim stanowisku odnośnie żądania wymiany rzeczy, usunięcia wady albo oświadczenia o obniżeniu ceny w wypadku rękojmi za wady wynosi 14 dni.

Procedura reklamacji

W celu rozpatrzenia reklamacji prosimy o przesłanie następujących informacji:

  1. opis wady i okoliczności jej powstania,
  2. prosimy o dołączenie 4 do 5 zdjęć przedstawiających wadliwy produkt. Zdjęcia powinny obejmować zarówno całość artykułu (przednią i tylną część), jak i miejsce zawierające defekt.
  3. zdjęcia prosimy przesłać drogą e-mailową na adres shop@teees.pl . Zachęcamy do używania następujących formatów zdjęć: ZIP, JPEG, RAR.
  4. Po otrzymaniu wszystkich informacji reklamacja zostanie natychmiast opracowana. Wiadomość dot. dalszego postępowania otrzymają Państwo tak szybko, jak tylko będzie to możliwe.

 

do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper.pl